Re: Mere sid sjov, nu med KDE igen..

Anders Breindahl wrote:

Ja. Du virker blot så bebrejdende, hvilket det ikke giver mening at være.
Jeg er da overhovedet ikke bebrejdene??? Fatter ikke hvor du får det fra. Det er helt ude i skoven??!

Tragisk som det er, har vi nemlig intet krav på, hvor stabile software-repositories'ne skal være, og min pointe er, at du overreagerer over den ustabilitet du oplever. Specielt set i lyset af, hvad dine vælg hedder.
Hallo? Hvis der er nogen der overreagerer så er det da dig?! Man kommer med en stille og rolig kommentar. En ren og skær servicemeddelelse. Hvis der er en anden der lader være med at opgradere på den baggrund så der det da ok?

Men hvis man bare bliver flamet af sure folk så skal jeg da nok huske det til en anden gang og holde mine erfaringer for mig selv.

Det er på mange måder spild af båndbredde -- specielt hvis du poster alle dine frustrationer til -user-danish, og dermed beder os andre om at læse dem.
I kan da læse dem hvis I synes det er interessant eller skippe over dem hvis det er uinteressant. Det er jo ikke som om denne liste ligefrem flooder med spam, så jeg kan ærlig talt ikke se hvad problemet er.

Det er min mening. Som jeg skriver i det første ord af mit svar, betyder det ikke, at du ikke /må/ brokke dig -- blot at det ikke falder i god jord hos (folk med holdninger som) mig.
Ta da og slap lidt af..

Anders