Re: Mere sid sjov, nu med KDE igen..

Anders Breindahl wrote:

Men hold din frustration lidt mere inde. Du burde have forventet at ``unstable'' lever op til sit navn -- og KDE 3.4.1 er kun i Debian i ``experimental'', AFAIK. Vi (jeg er delvist i båd med dig) er jo bare owned; hvad er der ellers at sige?
Er det nu ikke tilladt at brokke sig lidt??? Jeg er udemærket klar over hvad unstable betyder. Og jeg er forberedt på at tage det sure med det søde. Men derfor kan man vel godt have lov til brænde lidt dæk af, om man så må sige.

Lige nu er jeg igang med at overveje om jeg ikke kan bygge mine egne KDE 3.4.1 pakker.

Anders