Re: Mere sid sjov, nu med KDE igen..

On Wednesday 20 July 2005 19:44, Anders Ellenshøj Andersen wrote:

> Er det nu ikke tilladt at brokke sig lidt??? Jeg er udemærket klar over
> hvad unstable betyder. Og jeg er forberedt på at tage det sure med det
> søde. Men derfor kan man vel godt have lov til brænde lidt dæk af, om
> man så må sige.

Ja. Du virker blot så bebrejdende, hvilket det ikke giver mening at være.
Tragisk som det er, har vi nemlig intet krav på, hvor stabile
software-repositories'ne skal være, og min pointe er, at du overreagerer over
den ustabilitet du oplever. Specielt set i lyset af, hvad dine vælg hedder.
Det er på mange måder spild af båndbredde -- specielt hvis du poster alle dine
frustrationer til -user-danish, og dermed beder os andre om at læse dem.

Det er min mening. Som jeg skriver i det første ord af mit svar, betyder det
ikke, at du ikke /må/ brokke dig -- blot at det ikke falder i god jord hos
(folk med holdninger som) mig.

Med venlig hilsen, Anders Breindahl/skrewz.