Re: Mere sid sjov, nu med udev

Anders Breindahl wrote:

On Monday 18 July 2005 20:36, Anders Ellenshøj Andersen wrote:
> Den nyeste version af udev (0.60) virker kun med kerne 2.6.12 som ikke
> findes i sid endnu..
>
> Doh.. :-)
>
> Det er derfor vi nørder bare ælsker sid der.. Nå.. Men det findes der jo
> råd for også.
>
> Anders

Se det på den lyse side: Vi får rig mulighed for at beklage os over det.
Men, hvad er der at sige? Som jeg konstaterede på debian-kde: That's unstable for you.
... Og man overvejer at bruge Etch.
Tjaa.. Jeg ved nu ikke.. Jeg er i hvert fald snart ved at være desperat af ikke at have KDE til rådighed. Enlightenment er seriøst spastisk lammet.

Anders