Re: Mere IMAP, mail filtre.

On Wednesday 25 August 2004 23:55, Frederik Dannemare wrote:
> Og du har selvfølgelig kigget på maildrop, inden du siger dette? I så
> fald er du vist den første til at sige, at procmail-filtrering er
> nemmere at læse/skrive end maildrop.

Jeg kiggede alle forklag igennem, og MANGE TAK TIL ALLE! :-))

Men jeg synes nu ikke at maildrop filtrene så vildt meget simplere ud end
procmail. Hvad der også talte for maildrop var at det var mindre
resourcespisende end procmail.

Men det der til sidst gjorde udslaget var at procmail har et
usermin-modul. :-)

Man skal godt nok stadigvæk kunne de der regular expressions, hvad jeg er
imod, men jeg fandt en nem lille forklaring til det:

http://www.perlcode.org/tutorials/procmail/regular_expressions.pod

Men jeg er stadigvæk iriteret, for nok kan jeg selv lave automatisk filtrering
nu, men mine familiemedlemmer er fucked, hvis de får lyst til det samme.

Jeg overvejer om der også skal tilbydes pop. Ja jeg overvejer endda selv at
bruge det. Jeg er blevet forvendt med KMails filtre.

Med Venlig Hilsen

Anders E. Andersen

--
This email was generated using KMail from KDE 3.3 on Debian GNU/Linux