Mere IMAP, mail filtre.

Så faldt valget på Courier-IMAP. Som jungletrommerne reklamerede for, så var
det lige til at gå til.

Nu ligger jeg så med problemet om hvordan jeg nu for filtreret alle mine mails
på serveren i stedet for på klienten. Postlister skal smides ud i seperate
mapper, osv..

Er der noget der, der er lige så nemt at gå til? Jeg vil helst ikke lære
procmail, med mindre det kan foregå gennem et brugervenligt interface. Måske
et webinterface? Nogen erfaringer med Webmin-procmail, eller skal jeg kigge i
en anden retning?

Med Venlig Hilsen

Anders E. Andersen

--
This email was generated using KMail from KDE 3.3 on Debian GNU/Linux