Re: Mere IMAP, mail filtre og KMail

On Thursday 26 August 2004 07:39, Anders Ellenshøj Andersen wrote:
> Jeg overvejer om der også skal tilbydes pop. Ja jeg overvejer endda selv at
> bruge det. Jeg er blevet forvendt med KMails filtre.

Ha.. Næste version af KMail giver mulighed for klient filtrering af IMAP
mapper. Så gider jeg ikke spilde mere tid på procmail og andet. Og jeg er
ligeglad med de etiske feinschmeckerargumenter imod klientsidefiltrering af
IMAP mapper..

:D

Eller.. Man kan jo eventuelt kombinere det og lave grovfiltrering på serveren
og finfiltrering i KMail. Det skal nok blive godt. :)

Anders

--
This email was generated using KMail from KDE 3.3 on Debian GNU/Linux