Re: Mere IMAP, mail filtre.

On Wednesday 25 August 2004 09:07, Christian Joergensen wrote:

> Procmail er nu det bedste vaerktoej jeg er stoedt paa :)
>
>         :0

> Nemmere bliver det vist ikke :)

Tjaa.. Jeg var skeptisk på jeg sige, men der er vist ikke et lettere
tilgængeligt alternativ. For satan det er sku en ulempe ved imap IMHO.

Nå men jeg har sat postfix op med procmail som mail command.

Derefter har jeg lavet følgende simple /etc/procmailrc

MAILDIR=$HOME/Maildir
DEFAULT=$MAILDIR

Det ser ud til at virke..

MVH Anders E. Andersen

--
This email was generated using KMail from KDE 3.3 on Debian GNU/Linux