Re: GNU Ada/GNAT (til stable)

On 07 May 2003 14:48:52 +0200
Henrik Christian Grove <grove@sslug.dk> wrote:

> Det gør de ikke. Gnat-pakkerne fra unstable kræver glibc >=2.3.1.

Brug pakkerne fra testing - de kræver kun glibc 2.2.4.

> Det er mig der har installeret Debian på Jacobs alpha, så det kunne
> jeg hjælpe måske hjælpe med, og jeg bor i (stor-)København.

Ikke lige de næste par dage (jeg har pænt travlt), men nu ved jeg
ihvertfald hvem jeg skal plage når jeg selv har tid tilovers :-)

> Det er derfor jeg ikke umiddelbart kastede mig ud i det.

Lad os krydse fingre for at det ikke bliver nødvendigt :-)

 - Jonas

--
* Jonas Smedegaard - idealist og Internet-arkitekt
* Tlf.: +45 40843136  Website: http://dr.jones.dk/

 - Enden er nær: http://www.shibumi.org/eoti.htm