Re: GNU Ada/GNAT (til stable)

Jonas Smedegaard skrev:

> Meld gerne tilbage hvad du finder ud af...

Foreløbig har jeg fundet ud af at <packages.debian.org>
tilsyneladende ikke er meget værd, hvis man ikke vil have
fat i en "i386"-udgave af pakken.  Hvad gør jeg ved det?

> Hvor ligger Sardinien?

Lige syd for Korsika.

> Og hvad koster det at "kigge forbi"?

Jeg mener der forsvandt 550 EUR fra min konto sidst.  Det er
smådyrt.  Og så rejser jeg endda til halv pris på den første
del af turen.

Jacob
--
"Only Hogwarts students really need spellcheckers"
                                -- An anonymous RISKS reader