Re: Debian 11 estable en poques hores

2021-10- 2, 15:47 (+0200); Aleix Vidal i Gaya escriu:
> Fixa't en els parèntesis: "quan s'apliqui". Diria que la solució de
> compromís encara no s'ha aplicat, per tant entenc que estàs valorant una
> situació que no es correspon a la que deia en Joan.

Estic valorant la solució proposada, independentment de si s'ha aplicat
o no.  Aquesta solució no soluciona el problema, perquè el problema
també afecta a altres programes, com ja havia apuntat anteriorment, a
banda de la utilitat 'ls'.  La estratègia d'anar adaptant un a un tots
els programes que puguin estar afectats no és realista, tenint en compte
el que hem vist: que després de més de quatre anys arrossegant aquesta
situació encara no n'hem aconseguit adaptar ni un.  A més, sobre qui
recaurà el cost de fer totes aquestes adaptacions?

Salutacions.