Re: Debian 11 estable en poques hores

Hola,

Sóc l'Aleix. No sé si havia escrit abans a la llista, tot i que porto força temps llegint-la, així que, saludo breument.

El ds., 2 d’oct. 2021, 11:33, Ernest Adrogué <nr9@posteo.de> va escriure:

> L'opció triada és una solució de compromís que no és ideal, però és
> millor (quan s'apliqui) que la situació dels darrers 4 anys.

No és veritat que això sigui una solució de compromís.  Compromís vol
dir que les parts que estan en desacord renuncien a alguna de les seves
pretensions.  Mentre que, aquí, una part no ha renunciat a cap de les
seves pretensions, i en canvi ha aplicat tot de canvis al local
unilateralment, i l'altra part ha estat obligada a acceptar aquests
canvis sense que se l'hagi tingut en compte.

Fixa't en els parèntesis: "quan s'apliqui". Diria que la solució de compromís encara no s'ha aplicat, per tant entenc que estàs valorant una situació que no es correspon a la que deia en Joan.

D'altra banda "de compromís" al meu entendre no significa el que tu exposes, sinó una opció que no és bona, perquè compromet, posa en risc, alguna cosa. No hauria de ser definitiva perquè no és una bona solució.

4 2  [LC] de compromís loc. adj. Que pot comprometre o ésser compromès si no és tractat o resolt com cal.

Per tant, entenc que sí, serà una solució de compromís (quan s'apliqui, clar).