Re: Problemes d'accés webs catalanes amb FF

El sáb, 30 ene 2021 a las 18:48, robert marsellés
(<rmfc@protonmail.com>) escribió:

> Hola,
>
> Uso Firefox a Debian des de sempre.
>
> Després d'activar recentment l'opció "usar sempre HTTPS" a la configuració, he observat que la majoria de les webs de l'administració catalana (GenCat, i també Diputació-local) em donen errors relacionats amb aquest tema quan intento accedir-hi [1, 2, 3].  Un cop selecciono "usar lloc HTTP", puc accedir-hi sense problemes.
>
> Algun cop m'he entretingut en enviar un missatge al servei tècnic de la pàgina en qüestió.  M'han donat llargues. Això si, polidament.

> [...]

Hola Robert,

Les webs de la Generalitat [1], Diputació de Barcelona [2] funcionen
amb normalitat i el firefox les carrega sense problemes.

[1] https://web.gencat.cat/
[2] https://www.diba.cat/

Salut!
Javier