Re: Validacions de formularis PDF per internet

El lun, 15 feb 2021 a las 9:53, Narcis Garcia
(<debianlists@actiu.net>) escribió:

> [...]
> per a verificar les dades que s'hi escriuen.
> Alguns d'aquests controls, per exemple, verifiquen l'existència d'una
> adreça que s'hi hagi inscrit, fent una consulta per xarxa.
>
> Utilitzant l'Adobe Reader 9.5 per a GNU/Linux, en fer això dóna un
> missatge de què hi ha un problema de connexió, i m'imagino que té a
> veure amb alguna restricció, bé sigui de l'entorn operatiu o bé sigui a
> l'aplicació.
>
> He revisat totes les preferències de l'aplicació i, tot i que hi ha
> opcions que parlen d'això, obrir-les no resulta.

Hola Narcis,

Hi ha una sèrie de formularis que estan donant problemes, no tinc clar
que sigui el mateix problema que et passa a tú, però aquests
formularis que et commento no es poden enviar (omplir si que es
deixen) i donen un error.

Ja que són uns formularis que s'han d'enviar al registre d'entrades de
la generalitat, la única forma que he trobat de tramitar-los, és la
següent:

* Omples el formulari i emmagatzemes els canvis.
* Accedeix a la plataforma EACAT
* Ves al registre d'entrades i envia el PDF amb la opció corresponent.

Pot ser no és el mateix cas que el teu.

Salut!!
Javier