Instal·lacuó IDCAT

Perdoneu que us faci una pregunta que segurament té una resposta òbvia, però preferiria que la contestés algun usuari de Debian i no d'un altre S. O.

Acabo d'aconseguir un certificat IDCAT en clauer USB. Al seu interior només hi ha una carpeta amb un únic fitxer (binari) que té com a nom el meu NIF i l'extensió ".p12" (potser de pkcs?). Evidentment, el meu Sistema Operatiu (Debian Buster, Stable) no té aquesta extensió associada a cap aplicació. Per la xarxa he trobat indicacions referides a Ubuntus (obsolets, d'altra banda) que recomanen instal·lar unes determinades biblioteques, que potser no seran les adequades per a Buster.

Les indicacions al web de IDCAT també es refereixen a Ubuntus antics, i no em resulten de gaire ajuda.

Segurament algú de vosaltres ja ha passat per aquest tràngol i em pugui aconsellar. En aquest cas, mercès per endavant.

		Salut i codi lliure,

			Eduard Selma