Re: [OT] Sector laboral - Ús de Debian/Software Lliure

El mié, 27 ene 2021 a las 19:54, Joan Albert
(<joan_erraez@pangea.org>) escribió:

> Bona tarda,
>
> En primer lloc, perdoneu-me si aquest fil no és adient, i espero que
> algú pugui comentar-ho si és el cas.
>
> Fa temps que tinc curiositat sobre el sector on
> treballem/investiguem/estudiem els integrants d'aquesta llista,
> i saber si allà utilitzem o no la nostra estimada distribució,
> software lliure en general o no és el cas.
>
> Òbviament, donaré exemple i començaré jo mateix:
> Sóc un (mal anomenat) científic de dades i treballo per a una
> consultoria de Barcelona. Només dues persones utilitzem sistemes
> [...]

Hola Joan,

A casa, Debian 10 amb backports i GNOME, esperant la versió 11.

Vaig començar amb una Debian 2 crec recordar (en realitat slackware va
ser una mica abans, però no em vaig sortir), després vaig a anar a
Redhat 8/9 i a continuació a les primeres Fedora (provant pel camí,
SUSE i Mandriva), però finalment vaig abandonar tot per anar cap a
Debian 4 (etch, si no recordo malament) i encara crec que tinc els CD
per algun lloc de la Debian Woody que no he instal·lat encara (un dia
d'aquests).

A la feina, Debian 10 amb backports a l'estació de treball i a un dels
portàtils i l'altre portàtil amb Mac M1 big sur.

A la familia hi ha Debian 10 amb backports, alguna VM amb Windows per
tasques de l'institut i alguns que no volen canviar el Windows.

Salut!
Javier