Re: fer un dibuix (era Re: LXC / Netplan / Bridge-vpn)

Bones,

Osti tu qui embolic xD

Si ho he entès bé, vols que els contenidors de COL surtin a Internet a través de l'IP publica del servidor, és a dir IPC. I el mateix per als contenidors del servidor ALL, a través de l'IP IPA.

Suposo que ja has verificat les rutes per fer que els paquets que han d'anar cap a Internet surtin pel bon dispositiu de xarxa ?

Si fas DNAT per al trafic entrant que s'ha de dirigir cap als contenidors, pot ser que et falti alguna regla SNAT per al trafic que surt dels contenidors cap a Internet.

Docker fa manipulacions d'aquests tipus a la configuració iptables, potser pots trobar algo a la documentació que parli d'aquest tema.

Sort!
--

R. Sicart