Re: Instal·lar Debian 9 de cero... Es recomanable encriptar les particions?

jo el que he fet és xifrar (amb luks, cryptsetup) un sol directori i posar-hi
tot el sensible allà, enllaçant-ho des d'on toqui, posant la mateixa
contrasenya al xifrat i a l'usuari pots fer que es munti automàticament quan
inicies sessió a l'entorn gràfic (amb libpam-mount)
així tens el que vols xifrat sense necessitat de posar una contrasenya extra
ni penalitzar el rendiment

El dilluns, 19 de juny de 2017, a les 10:32:18 CEST, Sergi Blanch-Torné va
escriure: