Re: Instal·lar Debian 9 de cero... Es recomanable encriptar les particions?

Vull fer notar que, amb això de l'arrencada externa, en Sergi t'està
diferenciant entre: que la contrassenya es demani per al teclat, o que
la contrassenya estigui emmagatzemada a l'arrencada externa, ambdós
casos compatibles amb iniciar d'una memòria USB.

Tot això es perquè el (preguntador &) desbloquejador del disc dur ha de
ser programari sense encriptar encara.

administrator should fix this.
El 19/06/17 a les 10:32, Sergi Blanch-Torné ha escrit: