Re: (virtual box?) Dilemes de novell 1: Flash o W7?

El ds 02 de 04 de 2016 a les 01:28 +0200, en/na rita va escriure:
> Hola Ernest! Gràcies pel suport!
>
> De fet, no vull fer servir Windows sinó Scratch, que porta flash en
> la
> seva versió 2.0 (no a la 1.4, que no va amb flash però tampoc està
> connectada a la comunitat online). I la cosa és...Com m'ho munto per
> poder programar amb Scrath 2.0 sense contaminar la Debian amb
> flash?...Que començo a tenir el mono de programar alguna cosa...I, a
> més, vinc de signar un contracte precari de profe d'Scratch...
>
> Sí que és veritat que sempre em preocupo de coses que em sobrepassen
> de
> [...]
Hola Rita,
no soc cap expert, resulta que tinc instal.lat  W7 al VirtualBox
(donant-li 1.5Gb de memòria base) i per curiositat he seguit les passes
per instal.lar Scratch. He hagut d'instal.lar Chrome amb Explorer no em
deixava.
Crec que si NO necessites les "Extension-pack ni les Guest-Adittions",
no et fà falta "non-free".
Instal.la i ja diràs.
--
Alfons