Re: (virtual box?) Dilemes de novell 1: Flash o W7?

Hola,

2016-04- 2, 01:28 (+0200); rita escriu:
> La pregunta clau, potser seria: què pot fer un usuari no-tècnic per fer anar
> la 2.0 d'Scratch sense instal·lar non-free software a una Debian? Em veig
> programant des de la biblio o un altre pc ;)

Per mi la solució més fàcil és Virtual Box.  Si ho trobes poc pràctic,
llavors la segona opció és utilitzar un ordinador que tingui Windows.  No
trobo que sigui un problema.  Si has d'utilizar un programa concret per
motius professionals, no depèn de tu, per tant no cal donar-hi massa voltes.