Re: Off-topic sobre libreboot i espionatge (era: Re: Connexió paral.lel vs. USB)

El Mon, Nov 28, 2016 at 12:51:06PM +0100, Orestes Mas deia:

> Això d'Intel/AMD és una solemne merda ben grossa. Vull dir: tots som més o
> menys conscients que ens espien i monitoritzen constantment, però llegir-ho
> negre sobre blanc és força impactant.
>
> Ho sento. Quan ho he llegit, m'he hagut d'esbravar.
>
> Orestes.

Bé, per a qui s'ho pugui permetre (l'opció més cara és un ordinador
complet per 22450 USD, i encara amb alguna funcionalitat que necessiti
blobs, crec, per a accelerar video), hi ha ofertes en "micro"mecenatge de
sistemes millors.  No tinc clara la viabilitat comercial, vist l'estat
de la campanya, però el maquinari sembla maco.

https://www.crowdsupply.com/raptor-computing-systems/talos-secure-workstation

És rellevant el missatge 10 (Update 10) .

https://www.crowdsupply.com/raptor-computing-systems/talos-secure-workstation/updates/a-word-on-lockdown