Re: (deb-cat) openvpn com a passarela

Hola, en aquesta adreça tenim una «recepta» de com ho vam fer nosaltres

https://roure.act.uji.es/wiki/public/recetas/gnulinux/linuxdebianservidoropenvpnusuarioypassword

és un poc antiga i pot ser falten algunes coses, però crec que pot
servir

Salutacions, MIGUEL.

El dc 23 de 11 de 2016 a les 13:14 +0100, en/na Narcis Garcia va
escriure: