Re: (deb-cat) openvpn com a passarela

Veig que al web d'OpenVPN com a manual ofereixen només la pàgina
referida als paràmetres de l'executable «openvpn»:
https://openvpn.net/index.php/open-source/documentation.html

Haig d'assumir que són aquests paràmetres els que es fan servir a mode
de directiva per cada perfil /etc/openvpn/servei.conf ?
Sinó, on hi ha una referència de totes les directives per als fitxers
.conf ?

Gràcies.

masked enough at lists.debian.org archives.
El 24/11/16 a les 00:03, Miguel Pérez ha escrit: