Re: Fwd: Problems with 7.9 torrents

He trobat un cercador de «trackers», que encara estic per veure'n el resultat:
https://www.limetorrents.cc/debian-8-1-0-amd64-kde-CD-1-iso-torrent-6700594.html

També he trobat la pàgina informativa del «tracker» de Debian, que sembla tenir criteris de selecció una mica estranys:
http://bttracker.debian.org:6969/stat

Mostren l'enllaç «magnet» que no depèn d'un tracker en concret, però no n'hi ha cap de Debian 7.9 i jo no sé com es redacta un enllaç d'aquests.

El 02/10/15 a les 08:52, Narcis Garcia ha escrit:
Doncs em penso que la teva descàrrega d'aquest en concret ha ajudat a
que el meu s'acabi de descarregar [gràcies].
Saps si hi ha altres Trackers utilitzables apart del bttracker.debian.org ?
Ja només em falten aquests:

debian-7.9.0-i386-CD-2.iso.torrent
debian-live-7.9.0-i386-standard.iso.torrent
debian-7.9.0-armhf-DVD-1.iso.torrent
debian-7.9.0-armel-DVD-1.iso.torrent

Els fitxers de Debian 7.9 són tant recents com els de Debian 8.2 , de
fet els van publicar el mateix dia. L'any passat vaig pensar el mateix
de la «neteja» de torrents antics quan descarregava Debians 6, 5, etc.,
però ara el què no m'explico és que això passi amb fitxers des del
moment en què es publiquen.

El 02/10/15 a les 00:23, Alex Muntada ha escrit:
L'estic descarregant ara i és cert que el transmission dóna un
error dient "torrent not found" però sembla que va baixant alguna
cosa. No surt cap "peer" així que no tinc ni idea del que està
descarregant. Quan acabi comprovaré si l'emprempta digital es
correspon amb la del fitxer SHA512SUMS.
Ha acabat de descarregar-lo i l'emprempta és correcta.

He estat buscant una mica això del "torrent not found" a debian
i sembla que és quelcom habitual amb torrents antics (sic), que
ja no estan indexats al tracker:

https://forum.transmissionbt.com/viewtopic.php?t=15678#p67494

El fet que sí funcioni amb els torrents de la versió 8 fa pensar
que segurament eliminen els torrents antics quan publiquen una
nova versió de debian.

Salut,
Alex