Re: Fwd: Problems with 7.9 torrents

El 30/09/15 a les 10:25, Narcis Garcia ha escrit:
> Amb qui s'ha de parlar per a què mirin el problema que té el servidor de
> torrents de Debian?
> No és la primera vegada que em passa, que versions anteriors de Debian
> no són descarregables per Torrent encara que així figurin al web cdimage.

Jo no he provat mai a baixar imatges antigues amb bittorrent o similars,
sempre que m'han fet falta he usat jigdo contra archives.debian.org i
mai he tingut problemes, de fet per aquesta via vaig aconseguir no fa
gaire una imatge per a Debian Lenny que necessitava per la feina