Re: Fwd: Problems with 7.9 torrents

Narcis Garcia:

> Saps si hi ha altres Trackers utilitzables apart del
> bttracker.debian.org ?

No en tinc ni idea.

> Els fitxers de Debian 7.9 són tant recents com els de Debian
> 8.2 , de fet els van publicar el mateix dia. L'any passat vaig
> pensar el mateix de la «neteja» de torrents antics quan
> descarregava Debians 6, 5, etc., però ara el què no m'explico
> és que això passi amb fitxers des del moment en què es publiquen.

Ni idea. He descobert a la llista de pseudopaquets el lloc on
crear els bugs d'aquest tipus:

https://bugs.debian.org/cgi-bin/pkgreport.cgi?pkg=cdimage.debian.org

De fet, ja n'hi ha algun de similar del 2013 però no li han fet
pas gaire cas:

Pots provar si tens més sort, tenint en compte que els que et
fallen a tu són més recents.

Salut,
Alex