Re: Fwd: Problems with 7.9 torrents

Insisteixo: Debian 7
La última Debian (i altres coses) sempre se m'ha descarregat bé.
Utilitzo Transmission 2.82 per tot, i es veu la diferència clarament
entre els diferents torrents.
Ho pots provar tu també amb un d'aquests que intento jo?

debian-7.9.0-i386-CD-1.iso.torrent
debian-7.9.0-i386-CD-2.iso.torrent
debian-7.9.0-amd64-DVD-1.iso.torrent
debian-7.9.0-i386-lxde-CD-1.iso.torrent
debian-live-7.9.0-i386-lxde-desktop.iso.torrent
debian-7.9.0-armhf-netinst.iso.torrent
debian-7.9.0-armhf-DVD-1.iso.torrent
debian-7.9.0-armel-netinst.iso.torrent
debian-7.9.0-armel-DVD-1.iso.torrent
debian-7.9.0-i386-netinst.iso.torrent
debian-live-7.9.0-i386-rescue.iso.torrent
debian-live-7.9.0-i386-standard.iso.torrent

http://cdimage.debian.org/cdimage/archive/7.9.0/

masked enough at lists.debian.org archives.

El 01/10/15 a les 18:27, Alex Muntada ha escrit: