Re: problema extrany escrivint a aquesta llista ?

Sobre el tema dels adjunts, m'hi vaig trobar amb el cartell anterior de
174KB. Pot ser raonable un criteri de màxim pes d'adjunts (o prohibits
els adjunts, que no sé quin hi ha), però no trobo raonable que es
descartin silenciosament, és a dir, que ni tan sols et vingui la carta
rebutjada per saber que hi ha algun impediment.

masked enough at lists.debian.org archives.

El 15/11/15 a les 09:27, Robert Marsellés ha escrit: