Re: problema extrany escrivint a aquesta llista ?

El funcionament de lists.debian.org és horrible; ara entenc el perquè hi
ha gent que comenta la necessitat d'una nova llista. Suposo que a la
trobada se'n podrà parlar i ja us avanço que al GiLUG hi ha recursos.

- Publiquen les adreces de la gent de forma literal.
- No hi ha administració autònoma per grups locals com aquest.
- No hi ha peu de missatges amb les indicacions mínimes sobre
alta/baixa/hemeroteca/condicions.
- No hi ha indicador de la llista a l'assumpte de les cartes.
- Si hi ha algun problema, cal escriure en anglès a un equip central i/o
obrir una incidència (bug) en un altre sistema amb els mateixcos
problemes sobre la privacitat. A més a més, si són qüestions de
configuració la resposta és que es manté la mateixa configuració per
tothom i no es personalitza res.
- El servidor va tant carregat que sempre triga tot molt a entregar-se.
- Si s'envien adjunts massa pesants, en comptes de rebutjar-se amb una
carta, es descarten silenciosament.
- Quelsevol pot escriure a la llista sense ser-hi subscrit (ideal pels
publicistes).

...i altres coses que no recordo.

masked enough at lists.debian.org archives.

El 14/11/15 a les 12:17, Alex Muntada ha escrit: