Re: problema extrany escrivint a aquesta llista ?

Em mantinc en tots els arguments que he donat, però matitzo:

Certament, amb el terme «horrible» no havia tingut en compte que és una
sort que hi hagi un equip que gestioni tal magnitud de llistes, que fan
el què poden, i que el servei és beneficiós per la comunitat.

I que aquesta centralització evidentment té fonaments i fins i tot algun
avantatge pels usuaris, com és l'estalvi de feina local.

masked enough at lists.debian.org archives.

El 14/11/15 a les 20:42, Alex Muntada ha escrit: