Re: [deb-cat] logsave mes net

Em sembla que les matrius com PIPESTATUS només són suportades per Bash,
i no per altres intèrprets de ShellScript. Intento fer programets el més
portables possibles.

Un exemple de programet per qual recollir el codi de sortida:

#!/bin/sh
LaFuncio ()
{
	ls /inexistent
	Resultat=$?
	return $Resultat
}
LaFuncio 2>&1 | tee -a /var/log/labitacola.log
Resultat=$?
if [ $Resultat -ne 0 ] ; then echo "Problema" ; fi
exit $Resultat

El 17/10/15 a les 11:41, Simó Albert i Beltran ha escrit: