[Solved] Re: Informació sobre "debian-4chan-catalan" list [was: Re: MiniDebConf 2014 Barcelona Call for Proposals]

Hola de nou,

El dc 08 de 01 de 2014 a les 15:07 +0100, en/na Ernest Adrogué va
escriure:
> 2014-01- 8, 13:22 (+0100); Robert Marsellés Fontanet escriu:

> És una broma.  4chan és un fòrum d'internet popular entre adolescents que es
> dediquen a intercanviar missatges i imatges sobre diversos
> temes... normalment el contingut és bastant "vulgar"

 Entesos. A més a més, m'has augmentat una mica l'autoestima perquè com
que ja no sóc gaire adolescent suposo que és comprensible que no hagi
entès rés.

 Merci novament,

 robert