Informació sobre "debian-4chan-catalan" list [was: Re: MiniDebConf 2014 Barcelona Call for Proposals]

 Hola llista (i Jordi en particular),

El dc 08 de 01 de 2014 a les 12:23 +0100, en/na Jordi Mallach va
escriure:
> Repassant aquesta llista després d'uns quants dies sense llegir-la em
> trobe que unilateralment una part dels membres ha decidit, aparentment,
> rebatejar-la com debian-4chan-catalan@lists.debian.org ...

 Des de la més sincera ignorància i, lamentablement per mi, fent
exhibició de molta beneiteria. Em podries explicar què vol dir això? És
simplement un joc de paraules? Hi ha alguna segona intenció? S'hauria
d'entendre a la primera?

 De fet, ja no vaig entendre rés del fil anterior però aquest missatge
fa que dubti, he de canviar l'adreça de la llista a la què estic
subscrit? (la pregunta és real, no me'n foto)

 Perdó per les molèsties i feliç any nou.

 robert