Re: Informació sobre "debian-4chan-catalan" list [was: Re: MiniDebConf 2014 Barcelona Call for Proposals]

2014-01- 8, 13:22 (+0100); Robert Marsellés Fontanet escriu:
>  Hola llista (i Jordi en particular),
>
> El dc 08 de 01 de 2014 a les 12:23 +0100, en/na Jordi Mallach va
> escriure:
> >

>  Des de la més sincera ignorància i, lamentablement per mi, fent
> exhibició de molta beneiteria. Em podries explicar què vol dir això? És
> simplement un joc de paraules? Hi ha alguna segona intenció? S'hauria
> d'entendre a la primera?

És una broma.  4chan és un fòrum d'internet popular entre adolescents que es
dediquen a intercanviar missatges i imatges sobre diversos
temes... normalment el contingut és bastant "vulgar"

>  De fet, ja no vaig entendre rés del fil anterior però aquest missatge
> fa que dubti, he de canviar l'adreça de la llista a la què estic
> subscrit? (la pregunta és real, no me'n foto)

Jo tampoc entenc gaires coses, però no, no has de canviar cap adreça :)