Re: dubte ext4

Bona nit,

Gràcies per les respostes. De moment niré tirant amb ext3 ja que per ara és un ordinador per fer proves i anar posant-me al dia, no hi ha pressa. Em miraré l'enllaç d'en jors amb calma per analitzar-ho. De totes maneres té bona pinta doncs el ext4.

Salut,
Genís.

El dia 8 gener de 2014 20.42, Alex Muntada <alexm@caliu.cat> ha escrit:

Jo també utilitzo ext4 a molts llocs i crec recordar que una de les coses bones que duu és suport per TRIM als discos SSD, tot i que darrerament he sentit veus en contra d'activar-lo.

D'altra banda, tingues en compte que pots passar d'ext3 a ext4 sense refer el sistema de fitxers, però algunes de les millores interessants no les podràs aprofitar en aquest cas.

Salut i benvingut,
Alex

--
Genís Ferrero