Re: On enviar un bug?

Hola Jors,

> Has provat a carregar-lo?
>
> # modprobe uvcvideo
>
> Què et diu? Si no et diu res, bona senyal, i prova de nou a veure si
> veus el dispositiu i el pots utilitzar.

 No diu rés. El carrega i prou. Bé, carrega 'uvcvideo' i tots els que
l'acompanyen o necessita. La resta, tot continua igual:

 1) no existeix /dev/video
 2) no funcionen cap de les aplicacions que usen la càmera queixant-se
de que no hi ha cap dispositiu.

 A més a més, quan es reinicia no conserva aquest mòdul. Si el volgués,
l'he de tornar ha carregar manualment.

> Potser podries buscar per [1] si hi ha cap bug reportar per la teva
> versió de kernel i si no, potser podries reportar-ho. Jo fa un parell de
> setmanes, quan vaig pujar al kernel 3.9-1 vaig reportar un regression
> bug perquè el fan del notebook va deixar de funcionar...
>
> [1] http://bugs.debian.org

 Això va ser el primer que vaig fer abans d'escriure a la llista. Avui
hi he tornat. Rés que jo sàpiga trobar. Així que els hi enviaré i que
decideixin ells si és una "regression" o un "improvement". De fet fou la
primera idea però no sabia a quin paquet adreçar-lo.

 Merci per l'interès.

 robert