Re: pregunta backup encriptat

<alex@probeta.net>:

> Eps! gràcies per la teva xerrades l'altre dia a Sudoers Barcelona,
> van ser molt interessants. Era la meva primera visita a sudoers.

Moltes gràcies :)

Aprofito per comentar que els sudoers vam elaborar una enquesta
anònima que vam enviar a la llista per fer alguns números amb els sous
que cobrem els sysadmins de Barcelona i voltants. Vam pensar que
sempre està bé saber com està el mercat, perquè d'ofertes de feina no
paren de ploure'n darrerament.

Si algú vol participar en l'enquesta i no vol apuntar-se a la llista
dels sudoers, que m'ho comenti i li faig arribar l'enllaç al
formulari.

Salut i sudo ;-)

--
Alex Muntada <alexm@alexm.org>