On enviar un bug?

Hola,

 Tinc un portàtil amb una "webcam" que al Març amb "Wheeze" funcionava.
Encara guardo les fotos de la meva careta de felicitat. De fet, al ser
nou, vaig voler comprobar que tot el "hardware" funcionava correctament:

# grep Cam /var/log/installer/hardware-summary
usb-list: Bus 03 Device 03: BisonCam, NB Pro [5986:0400]
usb-list:    Manufacturer: Bison

 Ara estic jugant amb "Jessie" i vaig voler usar el programa "Cheese" i
s'obria però es quedava bloquejat sense mostrar rés.

 Vaig trobar un "bug" de "Cheese" (696727) d'algú que li passava quelcom
similar segons el registre de l'arxiu ~/.xsession-errors i, amb el
"reportbug" vaig afegir-hi la nova informació.

 Després d'uns dies de buscar per altres registres, m'adono que en el
meu sistema no existeix el directori "/dev/video0", ni el mòdul que
moltes d'aquestes càmeres usen ("uvcvideo"). A més a més, quan miro els
dispositius connectats (lsusb, lspci) ni tant sols surt que hi hagi una
càmera.

  Em podríeu dir a quin "paquet" penseu que hauria d'enviar el problema?
Té a veure amb la imatge de Linux? Ho dic per què és el paquet que crec
que conté la informació sobre el "hardware" dels equips.

 Gràcies per endavant. Salut i peles,

 robert