Re: debian-multimedia

Hola Andrés:

Estic totalment d'acord amb tot el que has dit i el que ha dit en Jordi. Al seu moment vaig llegir el 'thread' sobre la necessitat d'eliminar del nom del repositori de multimèdia la paraula "debian" i aquest 'thread'. En ell s'autoretratava bastant. La conclusió a la que vaig arriba va ser similar a la que tu dius: "sembla ésser una mica capullo amb el projecte debian". Totalment d'acord amb això. Però com mai tot és blanc ni negra, l'únic que volia expressar és que, malgrat tot això, a mi m'ha sigut molt útil, fonamentalment pel paquet libdvdcss2 i handbrake. I això també li volia reconèixer.

Jo no volia obrir cap polèmica al respecta, i més quan crec que la majoria estem d'acord en que "sembla ésser una mica capullo amb el projecte debian".

Salut!!!