Re: debian-multimedia

Hola Andrés:

Tens tota la raó en tot el que dius, peró, almenys jo, haig de
reconèixer que gràcies al "capullo", he pogut veure i fer còpies de
seguretat dels DVD encriptats. Fins fa no gaire, la única manera que
sabia per instal·lar amb apt-get el libdvdcss2 era utilitzant
deb-multimedia.org. Amb això no vull obrir cap flame, simplement li volia fer un reconeixement.

Salut!!