Re: debian-multimedia

2013/6/14  <alex@probeta.net>:

> Concretament van marxar de debian-multimedia.org a deb-multimedia.org fa
> just un any, crec que perquè la gent de Debian els va demanar de cara a que
> la gent no el confongués amb quelcom oficial de Debian, degut al nom. Al no
> renovar el domini "debian-multimedia.org" fa poc l'han agafat uns rusos,
> però fa l'efecte que deb-multimedia.org encara funcioni.
>

> 10/05/2012 :
> New domain name deb-multimedia.org
> You must edit your /etc/apt/sources.list to replaces the old repository name
> by the new one.

> [...]

Vaja, jo per sort fa uns anys que vaig deixar de fer servir aquell
repositori, i dic per sort perquè el principal responsable sembla
ésser una mica capullo amb el projecte debian.

Des de Debian no li han demanat canviar de domini, li han demanat que
deixi ben clar que el repositori no és oficial i que col·labori amb
els pkg-multimedia-manteiners. El primer tema l'arregla parcialment
amb el canvi de domini, però la part de donacions i tot en general és
ambigu i l'únic que es pot agafar com a disclaimer és la part on diu
(erròniament!) que debian li ha demanat canviar de domini. Quant al
tema de col·laboració amb els paquets multimèdia oficials, ho ha
ignorat totalment.

I no només això, sinó que en comptes de transferir el domini i tots
feliços, ara l'han registrat uns Ucranians i des de debian hauran de
apelar a la ICANN en un procés d'arbitratge per "recuperar" el domini:
[1]: http://lists.alioth.debian.org/pipermail/pkg-multimedia-maintainers/2012-May/027482.html

Amb això dit però, si realment necessiteu alguna cosa de d-m.o com ja
han dit deb-multimedia.org és el repositori, s'ha de dir també que en
temes multimèdia s'ha fet molt a debian i a molts usuaris ja no els
cal d-m.o.
--
Andrés