Re: debian-multimedia

Ei Griera,

2013/6/17 Griera <griera@gmail.com>:
> Tens tota la raó en tot el que dius, peró, almenys jo, haig de
> reconèixer que gràcies al "capullo", he pogut veure i fer còpies de
> seguretat dels DVD encriptats. Fins fa no gaire, la única manera que
> sabia per instal·lar amb apt-get el libdvdcss2 era utilitzant
> deb-multimedia.org. Amb això no vull obrir cap flame, simplement li volia fer un reconeixement.

només volia puntualitzar que he dit que "sembla ésser una mica capullo
amb el projecte debian" i feia referència únicament a comportaments
incomprensibles que semblen fets expressament per dificultar la feina
des de debian o per mantenir el seu repositori viu (que en aquest cas
són el mateix gairebé sempre); per exemple: al abans mencionat
'thread' de la llista hi ha un mainteiner de pkg-multimedia que fa
menció a al menys un incident tècnic paral·lel a aquella discusió.

Com també ha dit el Jordi, el servei de d-m.o va ser molt important
per debian, prova d'això és que alguns usuaris pensin que fa part
oficialment del projecte quan no ha sigut mai així.

Amb una mica de sort aviat ni tu ni ningú tindrà necessitat de paquets
multimedia aliens o aquell bon home recapacita i col·labora realment
en aquell sentit amb debian.
--
Andrés