Re: És recomanable passar-se de Wheezy a Testing?

Jo porto a testing molts anys i només m'he trobat amb problemes puntuals, però ni més ni menys que amb algunes instal.lacions de estable o de  altres distribucions. Jo diria que els problemes deuen venir de la configuració "exòtica" que tens. Amb una sola tarja nvidia no he tingut cap problema ni amb els drivers lliures ni amb els propietaris. Jo crec que per una estació de treball casolana ( no de producció) testing és suficientment estable. Jo de fet m'hi trobo tant còmode que a la feina també faig servir testing. He vist distribucions d'aquestes "punteres" amb versions de programari posteriors als que tinc a testing. L'únic problema que te és que l'has d'anar actualitzant sovint, si vols estar al dia. Però com a estable... A mi no se'm penja mai.