Re: He rebut aquest correu: lists.debian.org has received bounces from you

El dt 12 de 11 de 2013 a les 18:25 +0100, en/na Adrià va escriure:

 Jo també l'he rebut. M'he quedat amb cara de carallot sense saber que
volia dir.

> Jo crec que el problema està en que algú t'ha intentat suplantar per
> enviar spam a la llista. De fet, sembla que s'ha fet des de la màquina
> falcon450 d'un proveïdor de hosting (el seu nom acaba en 4you).

 Això de que algú ha "intentat" suplantar-me no sona gens bé. A més a
més del que has fet tu, hauria de fer quelcom més?

 robert