Re: És recomanable passar-se de Wheezy a Testing?

Bé, gràcies a tots per haver opinat del tema.

Dir-vos, que un cop llegides les primeres contestacions, em vaig decidir a passar de Wheezy a Jessie i el resultat va ser un desastre. Hauria d'haver fet cas als que veu contestar més tard recomanant no passar-m'hi.

Un cop acabat de fer el dist-upgrade i reinicar l'equip, em vaig trobar que mentres arrancava sortien una serie de missatges con d'error que ara no recordo. Tambe que a mig carregar, quan li tocava saltar a la part gràfica es quedava penjant. Amb ALT+F1 podia obrir una altra consola i accedir-hi. Però no hi havia manera de configurar la tarja grafica Nvidia. de fet hi tinc una mica de lio, ja que utilitzo 2 tarjes i 3 monitors.

Resultat final, que vaig haver de reinstal·lar la Debian Wheezy de nou, sort que /home va quedar intacte en una altra partició i al anar instal·lant programes, com ara Icedove em va restaurar els correus i les adreces i configuracions sense haver de fer res, i aixo amb molts altres programes.

Moltes gràcies de nou.

Al 08/11/13 23:21, En/na Jordi Boixader (Idroj) ha escrit:
Hola,

És recomanable passar-se de Wheezy a Testing? és el Pc que utilitzo sempre.

Deu ser fàcil fer-ho, sinó vaig errar només hauria de canviar les paraules "Wheezy" per "testing" del meu /etc/apt/sources.list ?

$ nano /etc/apt/sources.list

### Repositoris de software Debian Wheezy ###

# Debian CDRom
# deb cdrom:[Debian GNU/Linux 7.0.0 _Wheezy_ - Official amd64 CD Binary-1 20130504-14:44]/ wheezy main

# Debian Wheezy - Repositori oficial
deb http://ftp.es.debian.org/debian/ wheezy main contrib non-free
deb-src http://ftp.es.debian.org/debian/ wheezy main contrib non-free

# Debian Wheezy - Actualitzacions de seguretat
deb http://security.debian.org/ wheezy/updates main contrib non-free
deb-src http://security.debian.org/ wheezy/updates main contrib non-free

# Debian Wheezy-updates, previously known as 'volatile'
deb http://ftp.es.debian.org/debian/ wheezy-updates main contrib non-free
deb-src http://ftp.es.debian.org/debian/ wheezy-updates main contrib non-free

# Debian Multimedia
deb http://www.deb-multimedia.org/ wheezy main non-free
deb-src http://www.deb-multimedia.org/ wheezy main non-free

Creieu que hi sobra algun repositori? o que me n'hi falta algun d'important?

Salut i gràcies!