Re: Em podeu recomanar algun hospedatge VPS a espanya o la UE?

En la meva opinió, el missatge és off-topic i hagués estat bé venir
etiquetat com a tal en l'assumpte. Si ara se'n desvia la temàtica (de
recomanació d'allotjament a donar a conèixer una aplicació web) jo
crearia un altre fil (etiquetat amb OT o similar).
D'altra banda, si algú pot estar interessat en saber-ne més, sempre et
pot preguntar en privat ;-)

Però bé, és una opinió personal al que preguntes, i no té cap validesa legal ;-)
Al "llunàtic" deixem-lo que parli sol...