Re: Em podeu recomanar algun hospedatge VPS a espanya o la UE?

A Divendres, 3 de febrer de 2012 12:19:21, Joan va escriure:
> Hola,
>
> Habitualment treballo amb un hospedador usamericà, però tinc un client
> que vol hostatjar algunes webs, de tràfic mitjà, amb drupal per una
> banda i CiviCRM per l'altra, i necessita que estigui a Espanya o la UE
> (pel rollo de la protecció de dades).
>
> Estic buscant, per tant, un hospedatge que doni servei de VPS (servidors
> virtuals privats), administrats (no de l'estil d'ovh). M'interessaria
> tenir una bona relació qualitat / preu (a qui si no). I, a ser possible,
> que el VPS pogués ser escalable segons necessitats.

> [...]

A l'empresa on treballo tenim el hosting a ilimit[1] que crec són de Terrassa.
Els detalls exactes no els sé perquè no sóc jo qui se n'ocupa directament,
simplement desenvolupo i mantinc una aplicació web allà hostatjada <spam>de
gestió de projectes sota llicència GPL</spam>, els servidors són Debian i
problemes en dónen ben pocs, més en causo jo que ells :-)

[1] http://www.ilimit.com