Em podeu recomanar algun hospedatge VPS a espanya o la UE?

Hola,

Habitualment treballo amb un hospedador usamericà, però tinc un client que vol hostatjar algunes webs, de tràfic mitjà, amb drupal per una banda i CiviCRM per l'altra, i necessita que estigui a Espanya o la UE (pel rollo de la protecció de dades).

Estic buscant, per tant, un hospedatge que doni servei de VPS (servidors virtuals privats), administrats (no de l'estil d'ovh). M'interessaria tenir una bona relació qualitat / preu (a qui si no). I, a ser possible, que el VPS pogués ser escalable segons necessitats.

Una atenció 24h és casi un requisit, també ;-)

En fi, si en coneixeu d'algun que pogueu recomanar ;-)

Salutacions,

--

Joan Cervan i Andreu
www.calbasi.net ~ Desenvolupament web