visual de 8-bits pseudocolor

Hola,

Estava intentat fer anar un joc que es diu xthurst, però per desgràcia
no funciona, em diu que necessita un visual de 8 bits PseudoColor.

El driver de X11 que tinc és el radeon (lliure) i es veu que no
suporta aquest tipus de visuals i el driver vesa diu que no vol
arrencar perquè hi ha un mòdul del kernel carregat, que deu ser el de
la targeta gràfica. També he provat el servidor X11 xephyr però no
veig la manera com dir-li que utilitzi un altre driver.

En fi, no sé si se us acut alguna cosa o definitivament ho dono per
impossible. Una llàstima perquè era un gran joc...

--
Ernest